ΓΗΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ INTERNET

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Γιώργος Χειμωνέτος: Τί έχει πάντα στο κομοδίνο του;



6 πράγματα που δεν ξέρουμε για εκείνον αποκάλυψε ο παίκτης του Dancing on ice Γιώργος Χειμωνέτος.

Τι έχει πάντα στο κομοδίνο του; «Εχω το ημερολόγιό μου, όπου γράφω τι έχω να κάνω την επομένη μέρα και το ξυπνητήρι. Αν δεν γράψω τις δουλειές μου, τις σκέφτομαι στον ύπνο μου».  

Ασκηση που λατρεύει: «Push ups και έλξεις. Ειδικά για τα push ups τρελαίνομαι».

Σέξι σε μία γυναίκα βρίσκει: «Τα δάχτυλα των χεριών και των ποδιών της. Πιο σέξι Ελληνίδα θεωρώ την Ελενα Παπαρίζου».

Κρυφό ταλέντο: «Είμαι καλός στο πόκερ».

Αξεσουάρ: «Δεν κυκλοφορώ ποτέ χωρίς γυαλιά ηλίου. Εχω συλλογή αλλά τα χάνω εύκολα. Με τον οπτικό μου έχω ανοικτό λογαριασμό!».

Περίεργη συνήθεια: «Φεύγω από το σπίτι και ξαναγυρνάω. Φοβάμαι ότι κάτι ξέχασα. Ακόμη κι αν δεν έχω ξεχάσει, συμπληρώνω κάτι φεύγοντας…» 

πηγή:star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Powered By Blogger